Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo odstąpić od umowy kupna i zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Zwrotowi podlega wyłącznie nieużywany i czysty produkt. Nie zapomnij o dołączonych do niego akcesoriach lub etykiecie.
Nie wymieniamy produktów, natomiast szybko procesujemy zwroty. Regulaminowy zwrot kosztu następuje w ciągu 14 dni. Jednak wychodząc naprzeciw naszym Klientom, wprowadziliśmy wygodny i szybki sposób poprzez aplikację Furgonetki. Dzięki temu automatycznie będziemy wiedzieć, że odsyłasz produkt i zaplanujemy zwrot kosztu z wyprzedzeniem, abyś jak najszybciej mogła/mógł złożyć powtórne zamówienie. Pamiętaj też, że zawsze możesz skonsultować z nami wybór rozmiaru telefonicznie lub mailowo przed złożeniem zamówienia i po jego otrzymaniu (wysyłając nam zdjęcia z przymiarki).
Postępuj według poniższej instrukcji.
Zaloguj się na Moje konto i wybierz zakładkę Zwroty i reklamacje bądź skorzystaj z linka https://hopdog.pl/zwrot
- Na stronie zwrotu podaj swój adres e-mail, który został użyty w zamówieniu.
- Wybierz z listy produkt, który chcesz zwrócić. Jeżeli nie widzisz zamówienia, oznacza to, że termin zwrotu został przekroczony i nie jest już możliwe jego oddanie.
- Wybierz preferowanego przez siebie przewoźnika, wypełnij formę wysyłki i opłać jej koszt. Zapakuj produkt/y wraz z etykietami do tego samego pudełka lub innego. My odnotujemy Twoją rezygnację i będziemy oczekiwać na paczkę.
Jeśli preferujesz tradycyjną ścieżkę zwrotu, pobierz formularz, wydrukuj go i wypełnij. Wyślij wraz ze zwracanym produktem/produktami i dołączonymi akcesoriami (np. etykietą) na adres poniżej.
Nie przyjmujemy zwrotów do automatów, zawsze wybieraj doręczenie na adres firmy.
Nadanie: Paczkomat lub PaczkoPunkt
Dostawa: Dom lub firma
Adres dostawy:
hopdog Iwona Michalik
Brochocin 12
55-100 Trzebnica
email: kontakt@hopdog.pl
tel.: 886 071 508
Bardzo prosimy o pilnowanie terminu oraz warunków zwrotu. W przypadku ich niespełnienia towar będzie wysłany z powrotem do klienta.
W przypadku pytań skontaktuj się z nami.
Składanie reklamacji
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zawsze z uwzględnieniem Twojego interesu. Okres gwarancji producenta wynosi 24 miesięcy. Reklamację przekazujemy do rozstrzygnięcia importerowi. Jeśli chcesz wcześniej skonsultować się z nami, napisz wiadomość wraz ze szczegółami (dane zamawiającego, numer zamówienia), dołącz zdjęcia uszkodzenia i wyślij na adres: kontakt@hopdog.pl
W celu oficjalnego złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Przykładowy formularz znajduje się pod linkiem (pobierz formularz).
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami na adres jak poniżej.
Jeżeli nadajesz paczkę Paczkomatem wybierz sposób dostawy
Nadanie: Paczkomat lub PaczkoPunkt
Dostawa: Dom lub firma
oraz wpisz adres dostawy:
hopdog Iwona Michalik
Brochocin 12
55-100 Trzebnica
email: kontakt@hopdog.pl
tel.: +48 886 071 508