Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zawsze z uwzględnieniem Twojego interesu. Jeśli chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami: kontakt@hopdog.pl

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji (pobierz)
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

hopdog.pl
Beata Milewska
Al. Wojska Polskiego 40/3
01-554 Warszawa

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (pobierz formularz) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

hopdog.pl
Beata Milewska
Al. Wojska Polskiego 40/3
01-554 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kopię faktury. Zwrotowi podlega wyłącznie nieużywany towar.

W przypadku pytań skontaktuj się z nami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl