Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zawsze z uwzględnieniem Twojego interesu. Jeśli chcesz zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami: kontakt@hopdog.pl

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Przykładowy formularz znajduje się pod linkiem (pobierz formularz).
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami na adres jak poniżej.

Jeżeli nadajesz paczkę Paczkomatem wybierz sposób dostawy

Nadanie: Paczkomat lub PaczkoPunkt

Dostawa: Dom lub firma

oraz wpisz adres dostawy:  

HOP DOG
Przyczyna Dolna 13
67-400 Wschowa
email: kontakt@hopdog.pl
tel. do magazynu: +48 505 679 562

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (pobierz formularz) i wyślij go na adres poniżej wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Jeżeli nadajesz paczkę Paczkomatem wybierz sposób dostawy

Nadanie: Paczkomat lub PaczkoPunkt

Dostawa: Dom lub firma

oraz wpisz adres dostawy:  

HOP DOG
Przyczyna Dolna 13
67-400 Wschowa
email: kontakt@hopdog.pl
tel. do magazynu: +48 505 679 562

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Zwrotowi podlega wyłącznie nieużywany i czysty produkt.

Bardzo prosimy o pilnowanie terminu oraz warunków zwrotu. W przypadku ich niespełnienia towar będzie wysłany z powrotem do klienta.

W przypadku pytań skontaktuj się z nami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl