Pytania i odpowiedzi

Czy można dokonać zmian w zamówieniu po wysłaniu zamówienia?

Jest to możliwe wyłącznie w nielicznych przypadkach. Staramy się realizować i dostarczać zamówienia tak szybko, jak jest to możliwe. Z tego względu dokonywanie zmian w zamówieniu po odesłaniu zlecenia zamówienia nie jest możliwe. Dziękujemy za zrozumienie.

Czy przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone?

Tak, po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem płatności

Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?

Tak, na Twój adres e-mail zostanie wysłana informacja z linkiem do monitorowania przesyłki.

Czy można zwrócić produkt?

Tak, masz 14 dni na zwrot produktu bez podania przyczyny. Aby sprawdzić jak to zrobić, wejdź w zakładkę Zwroty i reklamacje.

Jak dokonać zamówienia?

Aby złożyć zamówienie w hopdog.pl należy wybrać dany produkt ze sklepu i kliknąć na ikonkę „do koszyka”. Produkt zostanie automatycznie dodany do Twojego zamówienia. W koszyku będziesz mógł dokonać edycji zamawianego produktu, np. zmienić zamawianą ilość. Następnie przechodzimy do Dostawy oraz formy płatności. Złóż zamówienie wybierając przycisk „ZAMAWIAM”. 

Po złożeniu zamówienia (opłaceniu) otrzymasz następujące statusy zamówienia: 

    a. przyjęte do realizacji

    b. gotowe do wysłania

    c. przesyłka wysłana (wiadomość wraz z linkiem do śledzenia przesyłki)

Jak długo trwa dostawa zamówienia?

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi do 3-4 dni roboczych od odnotowania płatności - jeśli produkt znajduje się w magazynie.

Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki wynosi 10,99 zł.

Jakie formy płatności obsługuje hopdog?

Dostępne są płatności kartą płatniczą:  

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

oraz za pomocą platformy płatniczej Płatności Shoper. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Do kogo zwrócić się w przypadku pytania dotyczącego wybranego produktu?

Skontaktuj się z nami: kontakt@hopdog.pl 

Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?

Jeśli nie pamiętasz hasła, wpisz swój adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy na niego link do aktywacji nowego hasła.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl